Monday, March 2, 2009

TAKKAN MELAYU HILANG DI DUNIA



Saya kecewa. Di saat bangsa lain henyak maruah MELAYU.


Di saat bangsa lain memperbodohkan MELAYU.


Menghumbankan darjat MELAYU dan Merendahkan maruah MELAYU, masih ada bangsa MELAYU sendiri yang mendewa-dewakan bangsa asing.


Ada bangsa MELAYU lain yang bertepuk tangan melihat bangsanya sendiri dipermainkan. Bangkitlah MELAYU.


Bersatulah MELAYU. Darah kita serupa. Agama kita sama. Lupakan sengketa politik.

MELAYU mesti tetap membela MELAYU.


2 comments:

cikceriacorner said...

Betul reen..aku setuju..kita kene sygkan bangsa kita..

deantiger said...

Bicara Soal menyayangi bangsa....Saya jugak sayangkan bangsa...tapi adakah bangsa saya menyayangi sesama sendiri....malah jauh sekali untuk menyayangi Negara Sendiri.....Saya turut sedih apabila bangsa sendiri membakar lambang maruah Negara Sendiri ( Bendera)...........

"Melayunya Bangsa itu terletak pada bangsa itu sendiri.....Tetapi Melayukah Bangsa itu...."